CPM - bu nədir? CPM reklamda necə istifadə olunur?

Mündəricat:

CPM - bu nədir? CPM reklamda necə istifadə olunur?
CPM - bu nədir? CPM reklamda necə istifadə olunur?
Anonim

Vebdə media və ya kontekstli reklam kampaniyası təşkil edərkən istənilən reklamçı öz təxmini büdcəsini hesablayır. Reklam kampaniyasının müştərisi üçün onun həyata keçirilməsi üçün vəsaitin necə bölüşdürüldüyünü, pulun təyinatı üzrə sərf edilib-edilmədiyini və hansı effektivliklə istifadə edildiyini görmək vacibdir. Media planlaşdırmasında reklam məhsulunun effektivliyinin hesablanması bir neçə göstəriciyə əsaslanır ki, onlardan biri də CPM indeksidir. Bu göstərici nədir, onu necə istifadə etmək olar - aşağıda öyrənəcəyik.

cpm
cpm

CPM - niyə buna ehtiyacınız var

Reklamda CPM nədir, keçən əsrdən bəri məlumdur. Modul mediada baş verən bütün reklam kampaniyalarında istifadə olunub. Nəşriyyatlar, televiziya və radio kanalları hələ də reklam xərclərini hesablamaq üçün bu göstəricidən istifadə edirlər. CPM, bir reklam təəssüratının qiymətinə gəldikdə, tək alıcıya deyil, min potensial alıcıya münasibətdə istifadə olunur. Eyni zamanda bu termin dövriyyəyə daxil edilib. Reklam saytlarının sahibləri yalnız onların tirajı və tematik diqqəti ilə fəaliyyət göstərə bilərdilər, ona görə də CPM göstəricisi müəyyən olundu, bu dəyər nəzərə alınmaqla reklam effektiv oldu.

CPM tərifi

cpm
cpm

CPM-in sadə tərifi minə düşən xərcdir. Modulun adı ingiliscə Cost-Per-Thousand sözlərindən gəlir, burada M 1000 mənasını verən Roma rəqəmidir. Beləliklə, CPM-nin nə olduğunu soruşduqda, bunun hər min reklam nümayişinə düşən qiymət olduğunu cavablandıra bilərik. Bir reklam qəzet və jurnalların səhifələrində nə qədər çox görünürsə, radioda nə qədər tez səslənir və ya televiziya kanalında yanıb-sönərsə, bu əmsal bir o qədər yüksək olur.

Onlayn reklam kampaniyalarında CPM hesablanması

İnternetdə reklam rolunu adətən bannerlər - istifadəçilərin o qədər də bəyənmədiyi və reklam saytlarının sahibinə pul gətirən çox bezdirici pop-up pəncərələri oynayır. Sayt nə qədər populyardırsa, internetin bu səhifəsinə nə qədər çox istifadəçi baxırsa, bu saytda reklam etmək müştəriyə bir o qədər baha başa gələcək.

Reklamçılar verilmiş banneri görən mümkün maksimum sayda istifadəçi ilə maraqlanır. Beləliklə, CPM nədir riyazi olaraq bu şəkildə göstərilə bilər:

CPM=(reklam sifarişinin ümumi dəyəri)/(günlük banner baxışlarının planlaşdırılmış sayı)1000.

İndi CPM-nin nə olduğu aydın oldu. Reklamda bu ən vacib göstəricilərdən biridir. Reklamçı məlumatın min şəbəkə istifadəçisinə göstərilməsi üçün sayt sahibinin nə qədər pul ödəməli olduğunu hesablaya bilər.

Bu hesablama sadə bir nümunə ilə əyani şəkildə nümayiş etdirilə bilər. Bir portalın saytında bir banner yerləşdirmənin qiyməti, məsələn, həftədə 400 dollardır, bu veb səhifənin statistikası göstərir ki, həftədəsayta 10 minə yaxın istifadəçi baxır. Beləliklə, sadə hesablama dəyəri verir:

CPM=$400/10.0001000=min reklam nümayişi üçün $4.

Reklamçılar başa düşməlidirlər ki, tematik saytda bannerin sadə nümayişi əsasən informativ xarakter daşıyır. Səhifəni ziyarət edən on min insanın hamısının mütləq bannerə klikləyəcəyinə zəmanət yoxdur. Ziyarətçinin linki izləmək istəyib-istəməməsi yalnız bannerin özünün cəlbediciliyindən və orada yerləşdirilən məlumatdan asılıdır. Hər bir sayt CPM parametrinin hesablanması üçün bütün maraqlı məlumatları təqdim edəcəkdir. Bunun sayt sahibinə faydalı olduğunu başa düşə bilərsiniz. Lakin reklam, onun keyfiyyəti və son istifadəçi üçün maraq müştərinin öz vəzifəsidir.

cpm nədir
cpm nədir

CTR Köməkçi Modulu, Hesablama Metodları

Xərcləri az altmaq üçün daha bir göstərici nəzərə alınmalıdır - CTR indeksi. Ad da ingilis dilindən gəldi və tamamilə klik sürəti kimi səslənir - klik sürətinin göstəricisi. CTR neçə nəfərin bannerə kliklədiyini və reklam müştərisinin səhifəsinə getdiyini göstərir. Bu modul birbaşa seçilmiş saytın düzgünlüyündən asılıdır, çünki saytda reklam nə qədər uyğun və zəruri görünürsə, sayt ziyarətçisinin məlumatla maraqlanması və bannerə klikləmə ehtimalı bir o qədər yüksəkdir. Bu göstəricinin hesablanması üsulu belə görünür:

CTR=(bannerə klik edən istifadəçilərin sayı)/(gündə planlaşdırılan banner baxışlarının sayı) 100%.

Məsələn, 20-dən çox olarsareklamı görən min adam linki 800 istifadəçi izlədi, sonra CTR 800/20.000100=4% təşkil edir ki, bu da minimum icazə verilən dəyərdən yüksəkdir.

Minimum CTR-nin 3-5% olduğu eksperimental olaraq sübut edilmişdir. Əgər azdırsa, onda potensial müştəriyə düşən xərc gözlənilən mənfəəti keçəcək və reklam səmərəsiz hesab olunacaq.

cpm reklamı
cpm reklamı

İndekslərdən istifadə

CPM daha dar hədəf auditoriyası seçərkən istifadə edilə bilər. Məsələn, banner yerləşdirmə sifarişi verərkən sayt-platforma reklam verənə bütün qeydiyyatdan keçmiş ziyarətçilərin yaşı, cinsi, yaşayış yeri, hobbi haqqında məlumat verir. Beləliklə, istədiyiniz banner yalnız bu reklam məhsulunun dizayn edildiyi istifadəçilər üçün görünür. Reklam kampaniyası büdcəsi daha qənaətcil və daha səmərəli xərclənir.

Daimi istifadəçilərin aktivliyini də nəzərə almalısınız. Eyni ziyarətçi eyni reklam məhsulunu nə qədər tez-tez görürsə, bir o qədər tez-tez reklamçılardan pul silinir, lakin müştəri bundan daha çox müştəri əldə etmir. Buna görə də, CPM və CTR indekslərinin səriştəli hesablanması, bu reklam platformasının təqdim etdiyi məlumatların dərin təhlili ilə birlikdə müştəriyə istənilən nəticəni gətirməlidir.

Reklam kampaniyasının əvvəlində nəzərə alınmalı başqa bir şey. Ödəniş CPM və ya CTR ilə edilə bilər. Başqa sözlə, müştəri CPM moduluna uyğun olaraq banner reklamının mahiyyətini başa düşməlidir - bu, istifadəçi klikləri üçün ödəniş deyil, yalnıztanıtım məhsulunu göstərmək üçün

reklamda cpm nədir
reklamda cpm nədir

Xülasə

CPM-nin nə olduğunu soruşduqda cavab vermək olar ki, bu parametr reklamın effektivliyini təhlil edərkən ən vacib parametrlərdən biridir və reklam kampaniyasının büdcəsi hesablanarkən də nəzərə alınır. Potensial istehlakçının reklam məlumatları ilə gözlənilən təmaslarının sayı və oxşar tematik fokuslu bir neçə saytda banner yerləşdirmə xərcləri də nəzərə alınır. Bu parametrləri nəzərə alaraq, siz konkret reklam platformasının effektivliyini hesablaya və reklam büdcəsini uğurla mənimsəyə bilərsiniz.

Tövsiyə: