"Yandex. Direct"də CTR nədir? CTR

Mündəricat:

"Yandex. Direct"də CTR nədir? CTR
"Yandex. Direct"də CTR nədir? CTR
Anonim

Reklamın çox gəlirli iş olduğunu deyirlər. Düzdür, bir çox yeni başlayanlar bununla mübahisə edə bilərlər. Onların reklam büdcələri gözümüzün önündə əriyir və anlaşılmaz bir göstəriciyə çevrilir: CTR. Məlum oldu ki, bu, klik başına dəyərin hesablanması alqoritminə daxil olan ən vacib amildir. Yandex. Direct-də CTR-nin nə olduğunu və onunla necə dostlaşacağını anlamağa çalışaq. Sual, ekspertlərin fikrincə, qlobaldır. Bu amili başa düşmək sizə reklam kampaniyasında xeyli pula qənaət etməyə və daha çox qazanmağa imkan verəcək.

yandex direct-də ctr nədir
yandex direct-də ctr nədir

"Yandex. Direct" haqqında bir neçə söz

İnternet məhsul və ya xidmətinizi reklam etmək üçün ən populyar platformadır. Burada fəaliyyət göstərən çoxlu şirkətlər var ki, onların mahiyyəti özlərini xəbərdar etmək istəyənlərin və vebmasterlərin qarşılıqlı əlaqəsini təşkil etməkdir.yəni öz reklam yerlərini təmin edən insanlar.

Axtarış motorları bu məsələdə ən böyük imkanlara malikdir. Bunlar xüsusi proqram təminatının yaradılması ilə məşğul olan müəssisələrdir. Məlumat axtararkən hər zaman onlarla qarşılaşırsınız.

"Yandex. Direct" rusdilli internetdə ən məşhur reklam şirkətlərindən biridir. Eyniadlı axtarış sistemini yaradan müəssisənin bazasında təşkil olunur. "Yandex. Direct" reklam verənlərə və sayt sahiblərinə (veb ustalarına) xidmətlər göstərir. Birincilər özlərini elan etmək üçün pul xərcləyir, ikincilər isə öz saytlarını təmin etmək üçün onların kiçik bir hissəsini alırlar.

Onları birləşdirən xidmət təbii olaraq prosesi tənzimləyir. O, daim reklam və ona klik arasında balans saxlamalıdır. Əks halda, həm reklamçılar, həm də veb ustalar onu tərk edəcəklər. Bəli və ziyarətçilər onun xidmətlərinin qeyri-kafi keyfiyyətdə olduğunu düşünəcəklər və başqa bir axtarış sisteminə keçəcəklər. İnternet yüksək rəqabətli bir sahədir. İndi hansı mövzunun müzakirə olunduğunu başa düşdükdən sonra məsələnin mahiyyətinə keçə bilərsiniz. Beləliklə, "Yandex. Direct"də CTR nədir?

Yandex birbaşa təlim
Yandex birbaşa təlim

Qaydalar

Siz başa düşməlisiniz ki, reklamla məşğul olan insanlar çoxdur. Eyni açar ifadələri işlədirlər, buna görə də bir-biri ilə rəqabət aparırlar. Yandex. Direct isə hakim funksiyasını yerinə yetirir. Şirkət tərəfindən təşkil edilən təlim bu barədə müəyyən məlumat verir, lakin kifayət deyil.

"Yandex"-in məqsədipul qazanmaq. O, hər bir reklamçıya mümkün qədər çox şey götürməyə imkan verən qaydalar yaradır. Məsələn, Yandex. Direct-də klik başına qiymət oxşar reklamlar üçün fərqli ola bilər. “Hakim” sizin nə qədər ödəməyə razı olduğunuza deyil, istehlakçının rəyinə baxır. Onun üçün insanların reklama tıklaması daha vacibdir.

Bu məqamı başa düşsəniz, Yandex. Direct-də CTR-nin nə olduğunu və bunun büdcəyə necə təsir etdiyini öyrənmək daha asan olacaq. Yenə deyirəm, əgər reklamlar yöndəmsizdirsə və ya ictimaiyyəti cəlb etmirsə, şirkət sizin ona nə qədər pul verməyə hazır olduğunuza əhəmiyyət vermir. O, hər kəsdən daha çox şey əldə etməyə çalışır, bu onun fəaliyyətinin mənasıdır.

Yandex Direct-də CPC
Yandex Direct-də CPC

"Yandex. Direct"də CTR nədir

Texniki dəstək bu konsepsiyanı olduqca aydın şəkildə təsvir edir. CTR (click through rate) bannerin və ya reklamın tıklanabilirliyinin göstəricisidir. Hesablama formuluna iki göstərici daxildir: kliklərin və təəssüratların sayı. CTR onların arasındakı nisbətdir. Yəni, onu əldə etmək üçün klikləri təəssüratlara görə bölmək lazımdır. Bununla belə, hər şey o qədər də sadə deyil.

Birincisi, "Yandex" bu göstəricini dərhal hesablamır. Reklamları seçərkən əvvəlcə proqnozlaşdırılan CTR-ə diqqət yetirir. Və "Yandex" bu məlumatları necə qəbul edir - heç kim həqiqətən başa düşmür. Eyni texniki dəstək izah edir ki, onlar saytın karmasını (əgər varsa) nəzərə alaraq oxşar reklam kampaniyalarının orta göstəricilərini rəhbər tuturlar.

Real CTR yalnız müəyyən sayda nümayişdən sonra hesablanmağa başlayır. Məsələn, 2016-cı ildə olmamalı idi400-dən az. Yandex. Direct-də bir klik qiyməti birbaşa bu göstəricidən asılıdır. Nə qədər kiçik olsa, reklam təəssüratı bir o qədər bahalı olacaq.

ctr necə artırmaq olar
ctr necə artırmaq olar

Reklam vahidlərinin çeşidlənməsi üçün məntiq

CTR-nin necə işlədiyini nümayiş etdirən nümunəyə baxaq. İki reklamçımız var. Biri 20 rubl ödəməyə hazırdır. müştərinin hər bir hərəkəti üçün ikincisi bu cür vəsaitlərə təəssüflənir. O, 10 rubl qiymət bildirdi.

Onların reklam kampaniyaları bir müddət işlədi. Nəticədə, Yandex yüz təəssüratdan birincisinin 5 klik aldığını gördü. Onun CTR 5%-dir. İkinci reklamçı öz kampaniyasını daha yaxşı həyata keçirdi. O, eyni yüz təəssürat üçün CTR aldı - 15%. Əla!

Və Yandex nə qazandı? Birincidən: 20x5=100r. İkincidən: 10x15 \u003d 150 rubl. Onun üçün kim daha yaxşıdır? Bu, hər kəsə aydındır, çünki reklamlar eyni sayda göstərilib. Ancaq daha qənaətcil, lakin çalışqan reklamçıdan Yandex daha çox şey əldə edir. Bu o deməkdir ki, o, özünü aldatmayacaq, bu işgüzarlığa üstünlük verəcək. Və bonus olaraq - daha aşağı CPC.

CTR büdcəyə təsir edirmi?

Reklamçılar daim "Yandex. Direct"ə uyğunlaşmağa çalışırlar. Öz biznesini qurmaq istəyənlər üçün təlimlər təkmilləşdirilir. Nəticə əldə etmək və yanmamaq üçün yeni məhsullarla maraqlanmalı, başqasının təcrübəsini öyrənməlisiniz. Beləliklə, bir müddət əvvəl məlum oldu ki, Yandex bir bannerə deyil, bütün reklam kampaniyasına reaksiya verir. Mütəxəssisin nə qədər diqqətli olduğunu təhlil edirtoplanmış açar sözlər reklam yaratarkən istifadə olunur.

Bundan əlavə, "Yandex" hər bir domen adı haqqında məlumat toplayır. Əlverişsizdirsə, o zaman "sayt karması"ndan danışırlar. Axtarış nəticələrinə təsir edir, buna görə də klik başına xərcləri artırır. Saytınızda mənfi bir şeyin olub olmadığını öyrənmək üçün yalnız eksperimental olaraq edə bilərsiniz. Fərqli ünvanlara aparan iki eyni reklam yaratmalısınız. Xidmətin təklif etdiyi qiymətə hansının daha yaxşı münasibət göstərdiyini başa düşəcəksiniz.

ctr klik sürəti
ctr klik sürəti

CTR necə artırılır?

Mütəxəssislərin bu məsələ ilə bağlı çoxlu fikirləri var. Onların əksəriyyəti reklamların işlənib hazırlanmalı olduğunu düşünür. Əvvəlcə bütün mümkün açarları toplayın. Yandex kampaniyanızı yoxlayanda onların keyfiyyətini mütləq təhlil edəcək. Açar sözlər nə qədər yaxşı olsa, qiymət bir o qədər aşağı olar. Bunu ekspertlər praktikada aşkar ediblər.

CTR artımında ikinci yer reklamın özünə keçir. Əsas söz başlıqda və mətndə olmalıdır. Kampaniya yaratdığınız zaman onu dırnaq işarəsi içində qoymalısınız. "Yandex" bu işarəni sözlərin dəqiq baş verməsi ilə reklam etmək istəyi kimi başa düşür. Və bu, lazımsız, yersiz təəssüratları aradan qaldırır. Buna görə də, CTR-ni az altmır.

Sözləri dayandırın

Xidmətdə müəyyən sorğular üçün reklam göstərməməyə imkan verən funksiya var. Onlara stop sözləri deyilir. Məsələn, xəz p altoları reklam etmək istəyirsən. Təbii ki, bu sözlə edilən bütün müraciətlər hesablanıb qəbul edilməlidir. Əsas ifadələri toplayanda,onları diqqətlə oxuyun. Mütləq "xəz p alto altında siyənək" və daha çox şey olacaq. Bu cür istəklər, qadağan olunmasa, bizim tarifimizi aşağı salacaq, bütün kampaniyanın xərclərini artıracaq. Yəni, reklam yaradarkən əsas ifadələri işlətmək çox vacibdir.

klik nisbəti ctr
klik nisbəti ctr

Tamaşaçı seçimi

Həm də vacib bir məqam. "Yandex" əsas ifadələrə diqqət yetirir. Bununla belə, sorğu yazan hər kəsin məhsul almaq və ya xidmət sifariş etmək üçün pulu və ya imkanı yoxdur. Tamaşaçıların bu hissəsi kəsilməlidir. Bunun üçün yaşa görə yer, coğrafi mövqe var. Y altada gül satışı elanına baxmaq üçün Maqadanlılara ehtiyac yoxdur, elə deyilmi? Hələ onlara bir qəpik də xərcləməyəcəklər, bu vətəndaşların belə imkanı yoxdur. Buna görə də, xidmətlərinizi kimə təklif etdiyinizə bir daha diqqətlə baxmalısınız. Potensial alıcının portretini çəkin və diqqətinizi ona yönəldin. Sonra "Yandex" sizi böyük CTR ilə, kampaniyanın özü isə ciddi gəlirlə sevindirəcək. Uğurlar!

Tövsiyə: